Topic: Agata and friends-Agata i jej przyjaciele.

 

Witajcie ponownie 🙂 . Jak tam Wasza pamięć? Zaraz ją pobudzimy! Spójrzcie na swoje miejsce pracy i spróbujcie nazwać jak najwięcej przedmiotów, które Was otaczają – np. komputer, ekran, laptop itp. Oczywiście wszystko robimy w języku angielskimJ Jaką ocenę dostaliście? Piątki? Gratulacje dla Waszych mózgów J a teraz już całkiem na poważnie moi drodzy, NADAL NIE DOSTAŁAM ZESZŁOTYGODNIOWYCH ZADAŃ OD WSZYSTKICH – PROSZĘ O DOSŁANIE. A teraz zapraszam Was do zapoznania się z tekstem na stronie 50 i 51. Chciałabym, abyście ćwiczyli czytanie na głos – w tym celu wybierzcie sobie któryś obrazek 1-6, pzeczytajcie go na głos – rodziców proszę, aby Was nagrali i wysłali mi plik video lub audio. Po czytaniu, przechodzimy do zadania 2/51 – ułóżcie zdania w dobrej kolejności – tak aby w skrócie opowiedziały historyjkę Agata and friends, którą przed chwilą czytaliście. Tak, aby mieć pewność, że rozumiecie to krótkie opowiadanie wykonujemy zadanie 4/51 – łączymy wyrażenia angielskie z ich polskimi tłumaczeniami. A na koniec zadanie 3/51. Zastanówcie się, które zdania są prawdziwe, a które fałszywe względem historyjki. Zaznaczcie T (prawda) lub F (fałsz). Jako zadanie domowe proszę zróbcie ćwiczenie 3/23. Wykonane zadania odsyłamy na pocztę e-mail: englishewelina@gmail.com do poniedziałku 27.04.2020.

 

See you!

Ewelina.

 

HOMEWORK:    

  • krótkie nagranie fragmentu historyjki strona 50/51
  • Zadanie 2,3,4 strona 51.
  • Ćwiczenie 3 strona 23