Informacja dla uczniów klasy 6a – biologia (20.05.do 27.05.2020r.)

 

Szanowni Państwo,

przesyłam materiały do samodzielnego opracowania przez uczniów.

 

PONADTO INFORMUJĘ,

ZA KAŻDE ODESŁANE ĆWICZENIE lub dodatkowo sporządzoną nieobowiązkową notatkę do lekcji OTRZYMUJECIE jeden „+” za ćwiczenie i dodatkowo jeden „+” za nieobowiązkową notatkę. Za brak odesłanego ćwiczenia do danego tematu lekcji otrzymujecie jeden „-”. Z sumy pięciu zebranych „+” i „-” wystawiona będzie ocena np. pięć „+” to ocena bardzo dobra, cztery „+” i jeden „-” to ocena dobra itd.
Prace na ocenę np. testy lub inne zadania będą oznaczone.

 

Temat i punkty zapisujemy w zeszycie przedmiotowym.

 

Lekcja

Temat: Przegląd i znaczenie ptaków.

 

  1. Przedstaw różnice w budowie zewnętrznej ptaków takich jak strusie, pingwiny, czaple i sępy.
  2. Opisz związek między budową ptaków, a zajmowanymi środowiskami życia.
  3. Omów znaczenie ptaków w przyrodzie i dla człowieka.
  4. Jak musimy chronić ptaki?

 

Podręcznik str. 125 – 130, ćwiczenie nr 2 w zeszycie ćwiczeń.

 

Temat oraz punkty od 1 do 4 uczniowie zapisują w zeszycie przedmiotowym.

 

Na pkt. 1 – 4 uczniowie mogą odpowiedzieć ustnie. Mogą też sporządzi krótką notatkę w zeszycie. ZADANIA TE NIE SĄ OBOWIĄZKOWE.

TERMIN ODESŁANIA ZDJĘĆ Z WYKONANYCH ZADAŃ W ZESZYCIE ĆWICZEŃ 27.05.2020R!!!

 

W przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości piszcie do mnie, postaram się pomóc.

 

Podaję e-mail do kontaktów: biologia.szlichtyngowa@interia.pl

 

W temacie e-maila koniecznie musicie wpisać imię i nazwisko oraz klasę.

 

DODATKOWYM (NIE OBOWIĄZKOWYM!) wsparciem do zrozumienia i przyswojenia treści lekcji może być Platforma Edukacyjna MEN – epodręczniki.pl.

Po wejściu na stronę wybieramy w dziale „KSZTAŁCENIE OGÓLNE” – „SZKOŁA PODSTAWOWA”,  dalej wyszukujemy przedmiot „BIOLOGIA”. Spośród wyświetlonych tematów wybieramy ten, który nas interesuje.

 

Pozdrawiam. Bogumiła Postek