Informacja dla uczniów klasy 6a – biologia (20.05.do 27.05.2020r.)
Szanowni Państwo,
przesyłam materiały do samodzielnego opracowania przez uczniów.
PONADTO INFORMUJĘ,
ZA KAŻDE ODESŁANE ĆWICZENIE lub dodatkowo sporządzoną nieobowiązkową notatkę do lekcji OTRZYMUJECIE jeden „+” za ćwiczenie i dodatkowo jeden „+” za nieobowiązkową notatkę. Za brak odesłanego ćwiczenia do danego tematu lekcji otrzymujecie jeden „-”. Z sumy pięciu zebranych „+” i „-” wystawiona będzie ocena np. pięć „+” to ocena bardzo dobra, cztery „+” i jeden „-” to ocena dobra itd.
Prace na ocenę np. testy lub inne zadania będą oznaczone.
Temat i punkty zapisujemy w zeszycie przedmiotowym.
Lekcja
Temat: Przegląd i znaczenie ptaków.
- Przedstaw różnice w budowie zewnętrznej ptaków takich jak strusie, pingwiny, czaple i sępy.
- Opisz związek między budową ptaków, a zajmowanymi środowiskami życia.
- Omów znaczenie ptaków w przyrodzie i dla człowieka.
- Jak musimy chronić ptaki?
Podręcznik str. 125 – 130, ćwiczenie nr 2 w zeszycie ćwiczeń.
Temat oraz punkty od 1 do 4 uczniowie zapisują w zeszycie przedmiotowym.
Na pkt. 1 – 4 uczniowie mogą odpowiedzieć ustnie. Mogą też sporządzi krótką notatkę w zeszycie. ZADANIA TE NIE SĄ OBOWIĄZKOWE.
TERMIN ODESŁANIA ZDJĘĆ Z WYKONANYCH ZADAŃ W ZESZYCIE ĆWICZEŃ 27.05.2020R!!!
W przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości piszcie do mnie, postaram się pomóc.
Podaję e-mail do kontaktów: biologia.szlichtyngowa@interia.pl
W temacie e-maila koniecznie musicie wpisać imię i nazwisko oraz klasę.
DODATKOWYM (NIE OBOWIĄZKOWYM!) wsparciem do zrozumienia i przyswojenia treści lekcji może być Platforma Edukacyjna MEN – epodręczniki.pl.
Po wejściu na stronę wybieramy w dziale „KSZTAŁCENIE OGÓLNE” – „SZKOŁA PODSTAWOWA”, dalej wyszukujemy przedmiot „BIOLOGIA”. Spośród wyświetlonych tematów wybieramy ten, który nas interesuje.
Pozdrawiam. Bogumiła Postek