Szanowni Państwo,
przesyłam materiały do samodzielnego opracowania przez uczniów.
Bardzo proszę, by dzieci przeczytały treść czytanki w podręczniku dotyczącej poniższego tematu. Po jej przeczytaniu bardzo proszę o uzupełnienie ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń zgodnie z tematem (jeśli jakieś zadanie sprawia trudność to należy je pominąć). NASTĘPNIE ZROBIĆ ZDJĘCIE UZUPEŁNIONEGO ĆWICZENIA I PRZESŁAĆ POD NIŻEJ PODANY ADRES E-MAIL.
W temacie e-maila koniecznie musicie wpisać imię i nazwisko oraz klasę.
Lekcja
Temat: Przegląd i znaczenie płazów.
- Przedstaw różnice w budowie płazów.
- Jakie gatunki płazów żyją w Polsce? (podręcznik str. 98 – 99).
- Scharakteryzuj znaczenie płazów w przyrodzie i dla człowieka.
- Wymień główne zagrożenia i sposoby ochrony płazów.
Podręcznik str. 97 – 102, ćwiczenie nr 4 w zeszycie ćwiczeń.
Temat oraz punkty od 1 do 4 uczniowie zapisują w zeszycie przedmiotowym.
Na pkt. 1 – 4 uczniowie mogą odpowiedzieć ustnie. Mogą też sporządzi krótką notatkę w zeszycie. ZADANIA TE NIE SĄ OBOWIĄZKOWE.
W przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości piszcie do mnie, postaram się pomóc.
Podaję e-mail do kontaktów: biologia.szlichtyngowa@interia.pl
W temacie e-maila koniecznie musicie wpisać imię i nazwisko oraz klasę.
DODATKOWYM (NIE OBOWIĄZKOWYM!) wsparciem do zrozumienia i przyswojenia treści lekcji może być Platforma Edukacyjna MEN – epodręczniki.pl.
Po wejściu na stronę wybieramy w dziale „KSZTAŁCENIE OGÓLNE” – „SZKOŁA PODSTAWOWA”, dalej wyszukujemy przedmiot „BIOLOGIA”. Spośród wyświetlonych tematów wybieramy ten, który nas interesuje.
Pozdrawiam. Bogumiła Postek